Esther naar Lourdes

Weer thuis

Lieve Lezers,

Dit is mijn laatste verhaal. We zijn weer thuis!

Gisterenochtend stapten we heel vroeg (5.45 uur) in de bus bij het hotel. Er volgde een lange reis, die voorspoedig verliep, met een ontbijtje en lunch in de trein en een diner in de bus. Er werd gekaart, gelezen, verhalen gedeeldmet elkaar, geslapen, gelachen. Om 21.45 uur kwamen we met de bus aan in Bunnik. Daar stonden manlief en twee dochters klaar om me op te halen. Heerlijk om ze weer te zien en in de armen te sluiten. Het afscheid van de medepelgrims verliep rommelig, ik heb niet iedereen meer kunnen spreken. Gelukkig hebben we de reunie nog!

Ik vind het fijn te horen/merken/lezen dat zoveel mensen mijn blog hebben gelezen en een heleboel herkennen van mijn verhalen en ervaringen!

Vanochtend ging ik met mijn man naar de eucharistieviering in Houten. Het thema was vriendschap met Jezus. Het sloot mooi aan bij de afgelopen week, vooral het lied: "Waar vriendschap is en liefde, daar is God" heb ik de afgelopen week ervaren in Lourdes! Een mooie afsluiting van een fantastische week.

Lourdes is voor mij...
Samen zijn en elkaar helpen
luisteren naar een ander
verdriet delen
een arm om een ander heen slaan als dat nodig is
samen lachen en samen huilen
een stralende lach, maar ook stille tranen
samen bidden en zingen
vriendschap ervaren
verbondenheid voelen
een kaarsje opsteken, bidden voor een ander
kracht ervaren op een bijzondere plek
jezelf leren kennen
God ervaren
dankbaarheid
Avé Maria

heel veel liefs,

Esther

Reacties

Reacties

Inge

Dank voor je mooie verhalen.
Ik ben blij dat ik, samen met de rest van Cantilene, voor het mooie slotakkoord heb mogen zorgen.

Marie-José

Ha Esther,
Mooi omschreven!
Ik sluit me aan bij jouw woorden.
Morgen weer naar school, waar we de daad bij het woord kunnen voegen!
Hartelijke groet,
Marie-José

ans

Heel mooi en bijzonder om jou berichtjes iedere dag re lezen!

Thea

Bedankt dat ik 'n klein beetje met jullie mee mocht reizen!????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!