Esther naar Lourdes

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal,

Ik ben Esther en ik heet je welkom op mijn reislog! Ik ga van 2 t/m 9 mei met parochie PJ23 naar Lourdes als rolstoelbegeleider.

Mensen vragen aan mij: Waarom ga je naar Lourdes?

Ik ben door de verhalen die ik gehoord heb over Lourdes, erg nieuwsgierig geworden. Ik wil het zelf ervaren, de sfeer proeven, me onderdompelen in het programma en me tegelijkertijd nuttig maken als rolstoelbegeleider. Dat lijkt me een hele mooie combinatie. Ik ben benieuwd of ik geraakt zal worden door het Lourdes-virus en wat voor indruk het op me gaat maken.

Ik zal jullie daarover vertellen in mijn verhalen. Daarom is dit dé plaats om op de hoogte te blijven van alle ervaringen tijdens mijn reis. Hier kun je tijdens mijn reis regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Lieve groeten,

Esther

Reacties

Reacties

Lida Cooiman

Wil graag op de hoogte blijven wat betreft deze Lourdesreis.Hartelijk dank en voor allen;GENIET ERVAN MET ELKAAR. Groetjes Lida

Lida Cooiman

Een fijne week toegewenst.

Thea v.d.Hoven

Heel veel inspiratie en vooral ook plezier met en voor elkaar!????

Karin Hulsdouw

Ik hoor natuurlijk al jaren de mooie verhalen van Anneke en twijfel vaak of ik mee zal gaan of niet. Misschien dat ik door jouw verhaal dan eindelijk een besluit kan nemen.

Charles

Goede reis en veel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen.

Margreet

Hoi Buuf!
Mooi werk!
Veel plezier, groetjes,
Margreet & mannen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!